Mina älsklingar

94943-83
Det här är Astrid. Hon är en  rexkatt . Jättetrevlig och social  Stockholmsfröken.
Här sitter hon i stugfönstret och tittar ut , för sista gången i sommar .94943-82
Ska vi aldrig åka nån gång, ser hon ut att säga, där hon sitter i sin väska.
Hon är en innekatt, men tycker det är lite spännande att få komma ut ibland.
94943-81
Det här är en annan älskling. Rocky ,heter han. Han är en gammal jättemysig,
goldengubbe. Äter allt tokigt han hittar, därför måste han ha den här struten när han är ute.
94943-80

Han är världens goaste!! 12 år har han fyllt, men det glömmer han bort.
Han är som en unghund ibland. Har haft magbesvär imånga år. Jag är "mormor" åt honom.
Likasom åt Astrid.

Foto: Gunvor  2006

Kommentarer:

1 Nalle:

det är roligt med djur. jag har två kattor. den stora är en blandning av huskatt och norsk skogskatt, den lilla är en blandning av huskatt och siames.
ha det!

2 Helena & Astrid:

Wow mamma, nu har du ju fixat ett inlägg utan min hjälp - bra jobbat! Astrid hälsar att hon längtar tillbaka till norrland. Just nu kör hon ett tokrace genom lägenheten för att få bort springet ur benen :)

3 Gunvor:

Nalle,visst är det roligt med djur.Helst katter, eftersom vi nästan jämt har haft det.Det låter som dina små vänner är jättesöta.
Helena, blev du impad av din mor nu?
Krama Asta från mom.

4 gunsan:

Gunvor... JÄTTELYCKLIGA Astrid och Rocky MORMOR där... HÄRLIGT!
ALLA-3-STOR-KRAM :)

5 Gunvor:

Gunsan, dom här vännerna är så härliga. Astrid har varit hos oss hela sommaren, på" kollo". Hon har åkt med oss ,till stugan varje helg. Tycker inte alls om bilåkning!!Men har inte haft nåt val. Nu är hon hemma hos sin matte i St.hlm. Rocky kan jag träffa när jag vill. Han är alltid lika glad när vi ses. Jättego , är han.

6 Anna:

Åhh vilka goingar!! Tack för titten på min blogg...;)

7 Gunvor:

Tack själv!!

8 Junitjej:

Åh, vilken söt hund! Vill pussa den på nosen!

9 Gunvor:

Han är jättegosig!!

10 GUAVA:

besök GUAVA för de bästa shoping-tipsen

Kommentera här: