Idag

fyller min blogg ETT ÅR!   Det är värt att fira tycker jag! Och det vill jag göra med att visa min allra första bild som jag lade ut på bloggen! Det var ju min kära dotter som hjälpte mej igång. Och aldrig trodde jag att jag skulle klara det ..men tack vare ER alla mina trogna bloggvänner så fortsatte jag. Och det har varit såå jätteroligt att få dela med sej o visa alla bilder för er.
94943-833
Här är den bilden.  Ganska fin tycker jag själv.Hi hi.  Den tog jag i Tönnebro på hemväg från en resa, när vi stannade o fikade.

Jag vill Tacka  alla som läser mina inlägg o  kommenterar så gulligt. TACK, TACK! 
Jag har ju mina speciella som är trogna ...jag nämner inga namn men ni vet ju själva vilka ni är som alltid finns hos mej!   
Ni är underbara allihopa!

Nu drar vi till stugan så nu hinner jag inte mer för denna gång!   Ha en skön helg önskar jag alla!  Kram på er!

Hälsningar : Gunvor.

Kommentarer:

1 pimpim:

Grattis grattis Så himl fint foto min blogg fyller ett om tre dagar kram pimpim

2 pimpim:

Ops! glömde önska trevlig helg. kram pimpim

3 Mumin:

Grattis Gunvor på ettårsdagen!! Mycket fin bild......åsså ska du dansa igen.....hm....jag vill följa med:) Ha en skön helg! Kram

4 Lena L:

Jag fyllde 1 år på denna blogg 1/7, hade några mån på ett annat ställe först. Trivs bättre här-
SÅ GRATTIS! från mig och Totti i S-hamn

5 Helena/Bildbloggerian:

Grattis på ettårsdagen! Jag tycker det är så kul att jag lyckades få dig att börja blogga :)
Själv ligger jag på ett hotellrum i Vichy nu, proppmätt efter en trerätters middag på en restaurang alldeles vid floden som rinner genom stan.

6 Ninni:

Hoppas du haft det bra i stugan..kram

7 Ninni:

Och vad gör du då..är du kvar i stugan??
Kram, kram

Kommentera här: