Kommentarer:

1 Marika på Odlingspyssel:

Supermysigt! Det riktigt kliar i fingrarna för att få pynta loss i år också :)

2 Gunvor:

Du Marika ..samma här!

3 Linda P:

Ja, det ser mysigt ut!

4 Lisa:

Såg verkligen stämningsfullt, ut, det blir så fint när man får plocka fram alla ljusslingor och pynt!!

5 Evelyn, i hemmet:

Supermysigt! Jag vill också ha en spis :)
KRAM!

6 Mimo:

Visst, det ser helmysigt ut!

7 Mumin:

Ja det var verkligen vackert!! Sköt om dig...jag ska börja med stakarna i morgon hade jag tänkt och julpynta också för jag tar ner det ganska snabbt efter nyår. Kram och ha en go dag!

8 Ingrid:

Vilken härligt pyntad öppen spis. Ja, julpyntet det får att vila i lådorna ett tag till.

9 Anonym:

Vad mysigt det ser ut! :-)

10 Pialotta/Kaffebönan:

Läckert.. så där ser det nästan ut hos mig oxså vid jul.. har en gammal öppen spis som ser ut så där oxså med den där hyllan och där står en del prylar till vardags oxså, men till jul blir det julpyntat.. härligt foto:-)

11 Nalle:

Jättemysigt !Stämnigsfullt !
Jag har inte börjat julpynta än. Har knappt förstått att julen står för dörren. Men pyntar inte så mycket som förr. Kram

12 Paula:

Vilken underbar stämning, finns inget som slår känslan av att ha en öppen spis!
Kram

13 Ingegerd:

Så stämningsfullt! Vår braskamin har kåpa av plåt så där finns ingen plats att ställa ngt, men det är härligt med elden. Att titta på glöden är rofyllt.

14 Gunvor:

HJÄRTLIGT TACK
för alla snälla kommentarer om min pyntade öppnaspis!Tack tack!

15 Mumin:

Ha en go kväll Gunvor....du syr väl gardiner åt sonen kan jag tro:)) Kramar om dej!

16 Nalle:

Tack för din hälsning hos mig. Ha en fin kväll. Jag skall titta på bönderna:))
Kramis

17 Ninni:

Ser otroligt mysigt ut...kramen

18 Gunvor:

Mumin..jag hittade ju gardiner som jag köpte åt honom i fjol. Dom satte jag upp idag!

19 Gunvor:

Nalle o Ninni..gonatt med er båda två. Nu knyter jag mej!

20 Mumin:

Hej Gunvor! Håller du på att göra adventsfint?? Kram på dig!

21 Ninni:

Sov gott.kram

22 Monica:

Åååååå, så mysigt. Det påminner om mitt Julpyntande på den tiden jag bodde i ett hus med en stor gammal vedspis med kåpa.

Ha en trevlig Första Advent!

23 Gunvor:

Monica..det heter min ena dotter också! Javisst är det mysigt med spis! Ha det trevligt du me!
Välkommen tillbaka!

24 Nybliven pensionär född -43:

Såååå jättemysigt Du har gjort!Själv har jag köpt flera vackra olikfärgade adventstjärnor som nu sitter uppe och lyser så vackert i fönstren.

25 Gunvor:

Tack o tack pensionären! Härligt med stjärnor också..det finns ju massor av dom nu. Jättevackra.

26 Fagber:

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

Kommentera här: