Sjukling

Hej på er. Ville bara tala om att   nu är det min tur att ligga här . Jag blev dålig i söndags.Det är min vanliga lunga som spökar.Har hög feber o hosta! Men jag hoppas det inte blir alltför långvarigt! Har redan börjat medicinera o hoppas nu att det är rätt sorts medicin  från början!  Det är nu tredje året i rad som jag varit sjuk i samma månad o nästan samma dagar också.  Jättetråkigt är det för vi hade just beställt en höstresa..ifredags gjorde vi det o i söndags blev jag sjuk! Snacka om otur! Vi skulle åka om två veckor!

Hoppas ni mår bra i det fina höstvädret. Igår hade vi 18 grader. Idag kanske det inte är lika varmt. Ja ja jag ligger nu här o kan inget annat!  Nån dans lär det inte bli på några veckor heller!

Ha det bra!  Hälsn. Gunvor.

Kommentarer:

1 Rebecka:

Ojdå, krya på dig iallafall1 :)

2 Helena/Bildbloggerian:

Ja, jag hoppas verkligen att du fick rätt medicin från början den här gången mamma, så att du slipper ligga i veckor och månader som det blivit ibland. Och resan får ni försöka komma iväg på i alla fall, fast lite senare bara. Kram från Helena, Astrid och Mattias!

3 Gunvor:

Tack
Rebecka!
Tack Helena, Astrid o Mattias!Hoppas verkligen att det är rätt från början, för en gångs skull! Kramar tillbaka!

4 Paula:

Nämen va trist! Är det säkert att du inte hinner krya på dig på ett par veckor??
Avis är jag på dina gamla skor, VARFÖR sparade jag inte mammas gamla när hon gick bort? (jo för jag hade inte plats..)
Krya-på-dig-kramar!

5 Ninni:

Åhh men om två veckor är du pigg&kry igen!
Stor kram

6 Gunvor:

Paula o Ninni..
det är verkligen tråkigt att det skulle bli precis nu. Men jag kanske rår för en del själv som hållit på o härjat här hemma med denna fönsterputsning o allt annat som hör till höststädn. Jag borde ju veta att jag ska dela upp allt o inte köra på som jag gjort nu. Men det har ju gått så himla bra o jag njuter när jag får göra fint här. Gjort är gjort o nu hoppas jag att det går över snart.Men resan är avbokad i alla fall.Få se om vi hinner med nån innan säsongen är helt slut!

7 Anna-Karin:

Hej på dig. Jag hörde att du hade blivit sjuk, typiskt nu när ni skulle åka iväg. Jag hoppas verkligen att du har fått rätt medicin så det vänder och du snabbt blir frisk. Krya på dig och hälsa! Kram från Anna

8 Gunvor:

Hej Anna..va roligt att du tittar in här hos mej! Jag får väl säga.. krya på dej själv du som har öroninflammation hörde jag! Det är inte kul heller. Jag ska försöka skynda på att bli frisk så kanske vi hinner iväg en sväng ändå.
Må så gott du också o hälsa T.
Kram kram!

9 Catoida:

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

Kommentera här: