Tisdagstemadags igen.Och veckan är 18

Dagens tema är Fyrkantigt. Och ojojoj vad jag letat efter fyrkantigheter. Det finns ju en hel del i huset, men jag väljer bilder från Rhodos !

94943-1587
Det här är väl nog så Fyrkantigt! Dom här har nog trampats på av många människor genom åren! Väldigt vackra tycker jag! Det här är bara en av väldigt många, jag har inte räknat dom!

94943-1583
Det här är också Rhodos, en del av Gamla stan, genom ett fönster i ett tornrum. Fyrkantigt så klart!

94943-1585
Den här byggnaden är också fyrkantig! Ganska häftig! Det är ju Dragon Gate i Älvkarleby...bilden tagen genom bilfönstret!

Kommentarer:

1 Christer:

Att fota genom fönster och portaler gillar jag! Det blir så naturligt fokuserat...

2 Gunvor:

Det gillar jag också.

3 Anniqa:

Vilken härlig platta från Grekland.

4 Ninni:

Läckert bilden överst är jag nästan säker på att jag såg på Rhodos..kram, kram

5 Anonym:

Ja nu visar du Rhodos igen och inte konstigt att jag blir nostalgisk:)) Men du vilket häftigt hus det sista. En riktig pagod.....heter det så?? Kram ha en go fortsatt dag. Kram Mumin

6 Pialotta:

Är man som du berest ser man många olika fprmer:-)
Vackra byggnader du visar på temat denna tisdag.
Kram*

7 AnCa:

Så trevligt med lite grekiska vyer!!!! Får mig att längta till semstern ;o)

8 Gunvor:

Anniqa, Ninni, Mumin..nästan alla som varit på Rhodos har nog sett dessa plattor där nere vid aquariet vid stranden!

9 Gunvor:

Pialotta,o Anca..det är spännande att kolla på fina byggnader!Det finns så mycket vackert!

10 Mumin53:

Ha en go valborg Gunvor!! Kram Mumin

11 Helena/Bildbloggerian:

Vad fin mittenbilden var!
Nu åker vi till landet - hoppas ni får en skön helg!

12 Gunvor:

Mumin ..detsamma önskar jag dej!

Helena..ja den bilden blev bra! Hoppas ni får en härlig helg i stugan!

Kommentera här: