Nu stänger vi butiken för helgen.

Vi åker  till stugan i morgon och på söndag kommer Astrid`s matte och husse och hämtar henne där, för hemresa till Stockholm.  Då blir det tomt här hemma kan jag säga!! På en gång i allafall.. men man vänjer sej vid det också. Tänk va tomt det blir i min säng och va gott om plats.  
Jag orkar då inte med nån dans i helgen heller så det blir nog lugnt. Vädret  blir nog inget vidare det heller. Annars tänkte jag kanske plocka lite lingon uppe på slänten. Vi får se hur det blir med de!


Astrid säger hej då o tack för i sommar. Hon har suttit med o skrivit väldigt ofta. Nu kommer hon hem till sin egen katten Astridblogg och kan skriva o berätta om sina äventyr .

Ha en fin helg alla kära bloggare. Hoppas solen skiner på er.
Kram/ Gunvor.

Kommentarer:

1 Malin:

Vilken söt katt=)



Ha en bra dag!

2 Ninni:

Du får skaffa dig en egen liten katt!



ha en skööön helg, kram

3 Sylvia:

Nu har jag varit inne och kikat på Astrids egna blogg. Kom på mig själv att sitta och le hela tiden, härliga bilder och kul skrivet.

4 Nalle:

Roligt att Astrid har en egen blogg!

Vill önska dig en trevlig helg!

Kramar Nalle

5 Mumin:

Ha en trevlig helg! Astrid är ju så vacker:) Kram Mumin

6 Ninni:

Har helgen vari bra??



Kramen

7 Paula:

Heej! Visst känns det väl lite vemodigt nu när hösten är här! OS är över, semestern över, men hösten är ju min favoritårstid! Det är ett KarlJohan-år, men tyvärr har snyltsvampen tagit väldigt många! Jag tränar på att bara titta på svamp utan att plocka den, jättesvårt! Men mina förråd är fulla!

Hoppas du piggat på dig o mår superbra!

Nu ska jag ut på en cykeltur, utan svampkorg.....tsss

Kramen från pörtet!

8 Anonym:

9 gunvor nordvall:

hej. så fina bilder,det är en resa med dig,och alla dina upplevelser.hoppas det dyker upp nya snart igen.må gott.kram

10 Mumin:

Hej Gunvor! Har du gått under jorden? Längtar efter dig. Kram Mumin

Kommentera här: