Kommentarer:

1 Ingrid:

Jättebra tolkning tycker jag. Den gamla ljuskronan är verkligen stilig!

2 Gunvor:

Tack Ingrid! Det blev en jättebild av den gamla lampan.Den är verkligen fin.

3 Zanna:

Oj så jättefin din gamla lampa är :)

4 Mumin:

Du har så fina saker hemma tycker jag! Var rädd om dem dyrgriparna. Jag och Pippis gjorde ett röj för ett år sedan då vi gjorde om huset och jag kastade faktiskt en del saker som jag inte tyckte var fina och satte upp det jag verkligen gillar....fast en hel hög ligger på vinden och väntar på att barnen ska ta med sig det:) Kram vännen! Mumin

5 Helen:

Vilken tjusig gammal lampa, den hade gärna fått bo hemma hos mig :)

Ha de gott

6 Sylvia:

Otroligt vacker gammal lampa. Den är du rädd om förstår jag. Jag har aldrig sett den sortens vallmo förut. Den kan väl inte vara så vanlig?

7 LottaM:

Underbar gammal lampa verkligen vacker. Ha de gott!

8 Ninni:

Jag gillade din gamla lampa!!



Ha det bra..kramen

9 Ninni:

Den gamla lampan är ju jättefin!! Den nya tycker jag ser väldigt bekant ut...tittar jag uppåt taket så sitter en likadan:-)

Kommentera här: