Nu är det vår..tror jag!

Det känns så när det är + 7 grader om dagarna. Inte riktigt som det borde vara den 21 februari!94943-1373
Så här ser det ut här just nu...inte så vintrigt precis!

94943-1374
Is, Is, Is, jag hatar is!!

94943-1372
Så här såg det ut för exakt ett år sen! Och SÅ skulle det se ut nu i denna månad! Om det vore normalt!
Men allt är ju upp o ner nu!  Tur man ska åka iväg härifrån! Man är lite rädd för att vintern har kommit, när vi kommer hem igen! Då vill vi ha vår!

94943-1371
Det här är en vårblomma tror jag.En Anemon som fanns i min alla hjärtansbukett. Jättefin tycker jag!

Ha det så gott! Nu ska jag kolla på Antikrundan. Den sista för mej på tre veckor!

Kram/ Gunvor Febr. 2008.

Kommentarer:

1 Ninni:

Åhh nu åker ni snart..va härligt!

Se till att inte bli smittad av nån läskig bassilusk innan ni åker!
Ha en skön fredag..kramen

2 Gunvor:

Ninni..Oj va tidig du är! Uppe med tuppen! Du har väl jobbat ett tag nu förstår jag!Hoppas du är pigg o kry!

3 Pialotta:

ja du åker väl snart. Ha en riktigt skön tripp då:-)
Här ska det dansas igen;-)
Trevlig helg vink från andra sian gäret.. Skåne som har det riktigt blåsigt idag.

4 Mumin:

Men va tidigt allt är i år.....bra att du åker snart ifrån den is du inte tycker om. Här blåser det småspik så jag ska ta filten och krypa upp i soffan. Kram på dig! Mumin

5 Gunvor:

Pialotta..om 5 dagar sticker vi!Tack så mycket.Här ska det också dansas, framför TV.n.
Vinkar tillbaka ända till Skåne!

6 Gunvor:

Mumin..Nu ska det bli skönt att åka iväg från den isiga vintern.Härligt att mysa i soffhörnan!

7 Ninni:

Ja nu är det snart dax för dig att åka...tisdag, onsdag eller??

Jag tror jag gör mig liten som en tesked och hoppar ner i din packning!
Kram

8 Mumin:

Hej Gunvor! Ha en go lördag...här blåser småspik fortfarande. Kram på dig! Mumin

9 Paula:

Ojoj, jag måste också leta upp några foton från förra vintern för att jämföra. Å andra sidan så är det alltid mer snö i Säfsen som ligger i högre terräng.
Ha en fin lördagkväll, med eller utan schlager!

10 Gunvor:

Ninni..påtisdag åker vi till Stockholm. Vi sover över där för planet går tidigt onsd.morgon.Kom hit så packar jag ner dej.

Mumin..hoppas du inte blåser bort.Du må hålla dej fast i Pippis om du går ut!

Paula..kolla på dina bilder du också så ser du... man minns inte alls från förra året,hur det var då!
Inte så mycket schlager blev det!

11 Mumin:

Trevlig söndag! Kram Mumin

Kommentera här: