Sista söndagen hemma på ett tag!

Igår så skjutsade vi Astrid en bit på väg! Vi mötte upp matte o husse i Gävle, närmare bestämt på Hagsta. Överlämnandet gick jättebra..hon var jätteglad att träffa dom igen. Det är ju två månadre sen sist. Matte har längtat mycket!
Det gick otroligt bra på resan. Hon var så lugn o fin..trots att hon hatar att åka bil! Resten av resan hade också gått jättebra. Hon hade t.o.m. sovit lugnt i baksätet! Skönt att höra, tycker gammelmatte.
Det blev såå tomt här efter henne. Tomt i sängen också eftersom hon har sovit så nära mej!  Men vi har ju fullt upp ändå nu, med packning o sånt!
Vi fick fina presenter  också, för att vi varit barnvakt. Det behövdes verkligen inte, men vi fick ändå.

94943-1377
En stor burk med te från Mauritius och ett fint halsband till mej också därifrån. Plus en massa blomstercheckar!
Tack så hemskt mycket!

94943-1375
Här står det en huvudlösing o kikar ut en sista gång för denna vinter! Tänk om det vore varmt så man fick komma ut på altan härutanför.

94943-1378
Men nästa gång hon är här är det nog sommar, och då kanske hon sitter o tittar ut från det här fönstret, i stugan!

Hej då från mej! Nu ska jag kolla lite sommarkläder.
Idag skiner solen, emellanåt iallafall. Och det är 8+grader.

Kram/ Gunvor .

Kommentarer:

1 Mumin:

Hej Gunvor! Ja det förstår jag att du tycker det är ensamt nu när lilla Astrid är hemma igen. Jaså ja nu håller du på och packar, va spännande!! Jag har kommit på att det vore roligt att träffa alla bloggvänner så om du känner för det så titta in på min sida och säg vad du tycker. Allt är ju på frivilligbasis! Va mycket fina presenter du fick då.....ha en god natt! Kram Mumin

2 Ninni:

Ha det underbart härligt sola&bada åt mig med!

Nää jag lyckades inte att göra mig liten..skit också!

kramen

3 Nalle:

Hej då Gunvor ! Trevlig resa !!!
Glöm inte kameran !
Kram

4 Helena/Bildbloggerian:

Astrid saknar nog sin gammelmatte också, som passade upp på henne ännu mer än vad jag gör :)

Ha det alldeles underbart nu på Tobago och kom tillbaka med fullspäckat minneskort i kameran, så att du har nytt fint bildmaterial till bloggen!

5 Storjägarn´:

Så där sitter min Storjägare just nu också.

Kommentera här: