Tisdagstema ämnet är Randigt

och har jag nåt som är randigt månntro? Jo jag hittade ett par randiga doningar.


Denna gamla trasmatta som finns kvar efter svärmor är ju randig! Och väldigt fin! Hon hade den uppspänd på väggen bakom en lång bänk uppe i sin hall med bara gamla saker! Den ser helt oanvänd ut o jag näns inte lägga den på nåt golv att trampa på! Så den ligger hoprullad i skrubben! Väldigt synd egentligen!

Sen kunde jag liksom inte undgå att visa en bild på en del av alla småsockar som jag stickat genom åren och som är väldigt randiga!



Ett långrandigt inlägg kanske det blev?

Kommentarer:

1 M!:

Tack för påhälsningen och kommentaren på Tokyo ränderna. ;) Din blogg är minsann full med en massa härliga foton! :) Ha en bra dag!!

2 Paula:

Den mattan skulle jag mer än gärna hänga upp på väggen! Underbara färger! Har du ingen lämplig ledig vägg?

Kramen

3 Pialotta:

Så du har oxså stickat eller du gör kanske det fortfarande.. så gosiga. Jag gillade att sticka för några år sedan, men fick lägga av på grund av värk i armarna.

Trasig matta blir randig:-)

Tjing tjong i sommaren:-)

4 Christer:

Vilka söta sockor!

5 Maria:

Den mattan var vacker! Vilket hantverk! Kan du inte hitta någon vägg för den?! =)

Och sockorna som ser ut som små sockor med skor var så söta!!

6 Ninni:

Vilken vacker matta..den ska ju inte ligga hoprullad...



Ha en skön dag..kramen

7 Mumin:

Oj oj den mattan var ju urläcker!! Och dem små sockorna väntar dem på barnbarn kanske?:) Kram Mumin

8 Gunvor:

Tack allihopa för era fina kommentarer på mattan!

9 Annapanna:

Tackar:) Vilka supersöta sockar!

10 Gardalva:

Very informative...God Bless

Kommentera här: