Tisdagstema - Värme är dagens tema

och varmt har vi haft, 30 grader i dag! Det är rekord för oss i sommar. Och jag har inte gjort så många knop i denna dag. Rensat i landet på eftermiddagen och vattnat allt, alla rabatter o krukor, ja allt som törstar. Och fotat några av mina blommor som blommar nu. Och det samlade jag ihop på en bild. Sen tog jag mej ett glas vitt svalkande vin på altanen på kvällskvisten när det blivit lite svalare.


Det här var min dag i Värmen.

Titta Här så ser ni vad andra har haft för sej i dag.

Kommentarer:

1 Anna susar in:

Mmm vin i glaset hör sommaren till..skål på dig från Anna

2 christina:

Vinet såg gott ut!! Mums!! /christina

3 Eva-Marie:

Så fina blommor MÅSTE du vattna och pyssla om! Kram

4 Ninni:

Sommar precis som det ska vara..härligt!



Ha det gott, kramen



5 Nilla:

Trevlig resa i värmen. Hoppas att du får en trevlig vistelse i Sthlm. Och sen att bilresan hem går bra. Skönt att få hem dom ett tag igen, förstår jag. Ha det gott. Kram

6 Pialotta:

Underbart Gunvor.. ja tack, jag tar gärna ett glas vitt i värmen.. fy för den lede vad hett det är i hettan just nu.. kvavt och klibbigt.. så himla äckligt här i staden.

Ha de gott där uppe kanske har du svalare nu../Pialotta

7 Paula:

Jag tittar hellre på vackra blomsterfoton på nätet än springer ute o fotar just nu i hettan....usch va denna värme tar på! Försöker hitta ljusglimtar på SMHIs sida, men dom bara skjuter upp det svalare vädret, haha

Snart vissnar allt om vi inte får rejält med regn, då ska jag gå ut o ställa mig med näsan upp mot himlen!

Kramen

8 Ninni:

Ha det..vinklelivink Hej då, kram kram

Kommentera här: