Mors Dag har det varit denna dag

och vilken underbar dag sen! Strålande sommarväder. Dom flesta har nog varit utomhus och bara njutit , för man vet aldrig hur många såna här dagar det blir. Åtminstone den här modern har  varit ute mestadels av dagen. Och jag har blivit firad  av alla barnen. Tack så hemskt mycket!

En vacker blombukett har jag fått av äldsta dottern..underbara vackra rosor!
Ute börjar det  att bli ganska mycket blommor nu. Apeln t.ex.blommar  för fullt. Hela trädet är överöst av blommor, men den allra finaste blomman sitter längst upp i bilden. Lilla söta Ellie, som har åkt hem till Stockholm nu, med sin mamma o pappa. Det blev väldigt tomt efter henne. Men dom kommer igen senare i sommar. Då har hon nog förändrats ganska mycket kan jag tro.Hoppas allt går bra för dom och att magen rättar till sej. Kramar från mormor!

Ha en fin dag i morgon också allihopa!

Foto:Gunvor/ den 31 maj 2009

Kommentarer:

1 Pialotta:

jag var inom Gunvor och kollade på helenas blogg för någon dag sedan.. så go den lilla Ellie är och jag förstår ditt mormorshjärta när de åker hem..

tack för alltid så fina ord inne hos mig.. älskar ju dina bilder oxså.. Ha de gott kram på dig oxså.

2 Lillaviola:

Hej!

Tack för din fina kommentar hos mig!

Du verkar ha haft en underbar helg och fått njuta av ditt barnbarn.

Hej från mig!

3 Ninni:

Vilket fint collage du har gjort..härliga färger!



ha det gott..kram kram

4 Ninni:

Ett sånt fint collage med alla dina fina blommor;)

Usch ja, tiden går så snabbt! Jag kommer ihåg när vår dotter föddes och min mamma då var ner till Stockholm och hälsade på första gången. Herregud, det är ju en hel evighet sedan...

5 Paula:

Hej! Är det kolik den stackars flickan drabbats av? Det hade min dotter, köpte då fänkålsdroppar på apoteket som min mamma hade gett mig när jag var bebis, o dom hjälpte då också! Nu kanske dom inte finns längre, men mediciner finns ju om man vill ge sin bebis.

Jag ska få hit bonussonen med fästmö efter midsommar, han ska hjälpa oss med flytten, då får jag träffa blivande mamman, ska bli mysigt.

Här kommer lupinerna med en väldig fart, jag hoppas framfarten bromsas lite nu av det kyliga vädret. Det är ju i midsommar allt ska blomma!

Kramen

Kommentera här: