Bara 17 dagar kvar i kylan

sen landar man här. Tobago nästa.


Ganska ljuvligt eller hur?


Att sitta här o njuta i värmen känns inte dumt alls. Alldeles utanför vårt boende finns den här platsen och flera andra så klart. Här bortanför är närmaste stranden.


här är en till mysplats


Och alla vackra fåglar som finns alldeles utanför uteplatsen våran. Och tänk nu har jag ju en ny o bättre kamera att fota alla fåglar med.Så det ska bli jättekul. Den lilla fågelkikaren följer också med, för jag blir lite fågelskådare när jag har chansen med så många olika arter som man inte får se här hemma.


Hotellbaren på kvällen..åhh jag börjar längta! Inte bara till baren men allt det andra.Främst Värmen!

Ha en mysig dag i solskenet i kylan. Vi har jättevackert väder men ack så kallt. Natten har bjudit på 32-grader igen. Men nu värmer solen upp luften så nu är det bara 17- i skuggan.

Foto: Gunvor Februari 2010


Kommentarer:

1 Nilla:

Äntligen sol och värme. Det är bara snö på alla andra bloggar, min egen inräknad :o) Men jag har verkligen njutit av vintern, tråkigt bara med alla olyckor den har dragit med sig.

Så du sticker om drygt två veckor, avundsjuk, nej då, inte det minsta. Hur länge blir ni borta? Förstår att du längtar dit. Jag har ju också en resa att se fram emot. Men det dröjer ända till mitten på maj.

Ha det gott Kram

Kommentera här: