Tisdagens tema är Semester

och semester för mej det är när man sätter sej i en flygstol med gott om plats och är på väg nånstans och  har många lata dagar framför sej.


Många lediga stolar hade vi här framför oss på väg till Tobago


Ligga och sola på en underbar strand och bada i alldeles klart och ljummet vatten


Fota en vacker fjäril uppe i trädet


kolla på krabborna på stenarna. Vackra är dom också, när man tittar närmare på dom



Och sen se solen gå ned i havet. Då är det semester på riktigt för mej.. som har semester nästan jämt.

Se mer semesterbilder Här

Kommentarer:

1 Monkan:

Ja här har det semestrats, ingen tvekan om det :-) Fjärilen är kanske inte den bild som mest illustrerar semester men absolut den finaste i samlingen, jättefin bild.

2 Pysselfarmor:

Jo då sådana sköna semestrar har man haft också....men just nu har jag en annan semester.

Jag tycker alla bilder är härliga men krabborna gillar jag mest.

3 Mona:

Tobago, vilket härligt resmål. Jag känner ingen som varit där. Underbara bilder!

4 Pialotta:

Underbart Gunvor.. vilka bilder du visar, jag blir alldeles salig.. fjärilsbilden och solnedgången.. riktigt härliga:) Ha de gott på din ständiga semester.. (liksom jag) Kram

5 SOFFIEPROPP:

mmm va härligt det är verkligen semester det:)

va vackra bilder,vart gick den härliga resam till?

sovgott

6 Ingalill:

Underbara bilder! Ha en riktig trevlig semester :)

7 Ninni:

Tomma solstolar ja det är inte ofta! Jo när vi åkte hem från Dominikanska fanns det faktiskt flera lediga stolar så man kunde lägga sig ner och sova.



Helt underbara bilder..blir helt sjuk, jag vill gärna ligga där just nu..Mmmmm



Kramen

8 Sara:

Gud vad härligt det ser ut!!! Verkligen urtypen av semesterbilder, med palmer, turkosblått vatten och vit sandstrand!

9 fia:

Å vilka vackra bilder på just semester.

Kommentera här: