Vill säga Tack

till min kära dotter M. som hjälper sin sjuka mamma med lite av varje.
Hon har kommit med mat åt oss och för ett tag sen sådde hon i mitt trädgårdsland, fast jag sa att vi skiter i det. I dag hade hon varit och köpt blommor till mina utekrukor och planterat dom.Såå jättefint blev det. Och min syster har fixat blommor till mina föräldrars grav. Dom är så snälla!
 Jag mår ju inte ett dugg bättre efter denna superkur, så det känns som man proppar i sej en massa mediciner i onödan. Har varit till dokt. igen i dag. Hon ringde lungkliniken men dom vill vänta på provsvar som ska komma på onsdag. Så det är bara att ligga här o må dåligt med feber som aldrig ger sej och denna hemska slemhosta. Men man är ju inte ensam som är sjuk. Jag tycker var o varannan är liggande i nån sorts flunsa. Vi skyller på vädret!




Ha de! Kram/ Gunvor.

Kommentarer:

1 Nilla:

Så skönt att höra ifrån dig. Även om läget tydligen inte har förändrats. Härligt med en hjälpsam familj i alla fall. Hoppas att det kan göra något åt eländet när det fått provsvaren. Håller tummarna och tänker på dig.

Många kramar

2 Elisabeth (Lisa) Eriksson:

Skickar här nu många krya på dig kramar igen till dig!

3 Ninni:

Lider med dig kära vän..hoppas du snart ska få hjälp..stor kram.



Vi hörs om ett par veckor!!

4 Mumin:

Men kära du.....det här är ju nåt som återkommer ideligen....får dem ingen bukt med det hela? O va jag tycker synd om dig. Önskar dig all bättring. Kram och puss från Mumin

5 Paula:

Hej vännen! Vilket elände att det tar sån tid för dig att bli frisk trots mediciner! Det är värre att vara sjuk på sommaren upplever i alla fall jag det som...det är ju då man vill kunna njuta av naturen och inte ligga inne och deppa. Skönt att höra att du får fin hjälp av familjen!

Nu är värmeböljan här, hoppas den inte blir alltför långvarig, du vet ju vad jag tycker om den...hihi

Har bestämt mig att hålla mig på den svala balkongen idag, här uppe på toppen av Grängesberg fläktar det alltid och det är skönt. Imorgon ska jag samla ihop mig och åka ner till en sjö, men garanterar inte att jag doppar mig.

Krya-på-dej-kramen från pörtet

Kommentera här: