Fototriss - prickigt

Nu är jag äntligen klar. Har just lärt mej att ladda över bilder från kameran till nya datorn. Sonen har haft lektion med mamma.Så nu kan jag det också. Jag har jagat prickar i dag och hittat en del som jag fotat av. Så här är mitt lilla bidrag till trissen.

 
Först ut är mina prickiga blomkrukor som står här bakom datorn


Sen var jag i källaren och hittade det gamla fiaspelet som också hade fina prickar


Sista bilden blir på ett gammalt kinachackspel som har hålprickar.

Det var allt från mej för denna gång.Och vill ni se på mycket mera prickar så klickar ni här.

Kommentarer:

1 Ma.links:

Fina bilder.

2 Tomas:

Fin tolkning utav temat.

Bra jobbat!

3 Ingalill:

Fia brukade jag spela med mamma :)

4 Gunsside:

Kreativ tolkning, kule blomsterpotter :)

5 Pialotta:

Riktigt prickigt hos dig Gunvor:) Så vackra dina krukor är.

Ha de fint kram från ett kylslaget Skåneland idag.

6 Lena:

Härlig pricktriss!



Ha en skön kväll!



/ Lena

7 ellie:

Haha ah det blev mycket prickigt :P

8 liindblaads:

Tyckte du de va rätt låt som vann igår ?

9 Jah Hollis:

Fia och kinaschack, två gamla fina spel med många prickar på.

10 Mia:

Härlig tematolking av prickar! Spelen ger mig en minnesvärd flashback från barndomens speldagar!

11 T & M Junell:

Fina bilder!

12 Lisa:

Jag gillar den första bilden på blomkrukorna, snyggt perspektiv var det :)

Kommentera här: