Vårpromenad vid älven

Annandag påsk var en underbar dag liksom alla dagarna i denna påskhelg har varit. Men annandagen var den varmaste iallafall med dryga 23grader. Jag gick på en helt underbar stilla promenad utefter älven. Det var såå vackert... lugnt o stilla, bara fåglarna som spelade sina vårkonserter i träden.
 

Här på denna sida av älven låg isen kvar.

















Högst upp i björkarna har löven slagit ut och lyste så vackert mot den knallblå himlen.
En underbar promenad som tog lång tid eftersom jag bara knallade på så sakta och fotade stup i kvarten. Till slut när jag var på hemväg så möttes jag av en lite orolig gubbe som undrade vart jag varit hela tiden. Man glömmer ju tid o rum när man är ute på fotosession.

Foto: Gunvor 25 april 2011

Kommentarer:

1 soffie:

wow vilka vackra bilder,det har verkligen exploderat ute och plötsligt blivit sommar.hoppas det fortsätter.

kram

2 britta bloggar:

Åh så fint!

3 Coquina:

Fina bilder =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

4 Ninni:

Var du på rymmen..hihi.



Va vackert, och lite is och snö finns kvar. Hela 23 grader, varmare än här.



Skönt att du mår bättre, glädjer mig.

Ha en fin dag idag med..kram kram

5 Pialotta:

23 grader och snö kvar vid älvskanten.. ja du, visst har det varit en riktigt vacker Påskhelg i hela vårt land:) Fantastiska bilder där du trampar dina fötter :) Ha de bäst lilla mormor kram på dej :)

Kommentera här: