Fjärilar

I går när jag var ute i rabatten så blev jag uppvaktad av två vackra fjärilar. Dom verkade totalt orädda. Jag hade faktiskt tid på mej att ta bilder på dom. Är det Amiralfjäril dom heter tro? Jag tycker dom är så vackra. Dom har varit ofta på dom här blommorna och min make sa att när han satt härute en dag så kom det en och satte sej på armen och på hans huvud.


Först en och sen


två stycken


Hopfälld




Vilken bild är bäst tro? Den övre eller den här som är lite softad?


Bara en blomma


Foto: Gunvor  aug. 2011

Kommentarer:

1 soffie:

men å så vackra bilder på fjärilarna ,det är en Amiral jag lyckades med fota en sån, de är verkligen vackra, ha en mysig lördag kram

2 Ninni:

Åhh så vackra!! Jag tycker fjärilar är så vackra=)



Ha en underbar söndag..kram kram

Kommentera här: