Min blogg har fyllt fem år

och jag har glömt det. För några dagar sen så skulle jag ha grattat bloggen. Tänk att den funnits i hela fem år. Och tänk så många bilder jag visat här. Aldrig trodde jag att den skulle bli så långlivad och jag har inga planer på att sluta heller.
Tack Helena för att du introducerade mej i bloggvärlden. Jag som inte trodde jag skulle kunna klara av det här och nu har det gått fem år.

GRATTIS BLOGGEN! 


Min allra först bild var det här. Den är tagen på baksidan vid Tönnebro Värdshus. Här kan man sitta ute och äta o mysa när vädret är vackert. Vi stannar nästan jämt här på väg till eller från Stockholm.

Ha de! Kram / Gunvor

Kommentarer:

1 soffie:

GRATTIS till din blogg,roligt att du haft den så länge och det har varit kul att vara din bloggvän länge nu,Otroligt vacker bild,kram

Kommentera här: