Fototrissdags och temat har mister M hittat på

och jag tyckte det var lite svårt att tolka. Platta.. undrar vad han tänkte på då. Min fantasi är dålig ska jag säga! Och eftersom jag nyss är hemkommen från Cypern (kom hem i gårkväll) där jag semestrat i två veckor, så har inte hjärnan ställt in sej än på bloggeriet, så några dagsfärska bilder har jag inte utan det får bli bilder därifrån i stället. Vi hade i allafall jätteskönt!
Idag har jag tvättat hela dagen. Det har ju varit ett strålande tvättväder. Ett superhärligt väder att komma hem till. 

Men nu till mina bilder!


Den första bilden är en luftbild. En del av Cypern från ovan. Jorden är ju platt och det här platta lapptäcket är väl fint


Den här platta häcken utanför hotellet var jättevacker


och sist ut är dom här söta och platta blommorna.

Ha en underbar söndag allihopa!

För att se flera platta detaljer så klickar ni här.

Kommentarer:

1 Per-Anders:

Jag har aldrig varit till Cypern. Inte än i alla fall. Men det ser onekligen platt ut där.

2 Anna ..:

Flygbilden är superläcker..och plattan med blommor likaså..en liten platt tratt till blomma har du med..perfekt.

3 Karoleen:

Älskar såna där lufttagna bilder.... Världen har ett sånt vackert mönster från ovan!

4 Nett:

Nog tycker jag att du har fått till det :) Härligt med semester!

5 Tant Marit:

Det var inte illa pinkat på så kort tid, trött som du måste ha varit efter semestern!? ;-)

Jag ÄLSKAR bilden från ovan, den har allt! Underbara färger, jag undrar vad de odlade där?

6 Ninni:

Var ju en jättebra triss...härliga Cypern, längesen jag var där nu! Hur var prisläget??



Jasså kalla vindar i Maj..det var värst. Tänka sig har det gått två veckor redan=)



Ja här är det ju inte så muntert väder, igår kunde jag sola och njuta, idag hopade det sig en massa moln..surt.



Har du fått vara frisk på rean..hoppas det.



Stor kram

7 Sister Moonshine:

Fin triss. Gillar lapptäcket bäst.



/Åsa

8 Jah Hollis:

Ja, det var fint. Det platta lapptäcket påminner lite grann om Skåne från ovan.

9 Pysselfarmor:

Snyggt - gillar ettan super!

ha fortsatt skön söndag

10 Ninni:

Härligt att du fick vara frisk..det gillas=)

11 Nilla:

Jag har undrat lite var du tog vägen...men tänkte att det nog var en liten utlandstripp. Och där hade jag ju rätt ser jag. Hoppas att ni har haft sköna veckor, och det kommer väl fina bilder nu, ett tag framöver.

Kram

12 Barnens Hjältar:

Jättefin triss! Ha en fortsatt fin söndag!

13 Anette i Huskvarna:

Vad härligt med semester. Det såg verkligen vackert ut. Bilder från flygplan är alltid läckra. /Anette

14 soffie:

välkommen hem till Sverige igen,härliga bilder du visar från er resa och så fint du gjort i bloggen,

Har varit på Cypern 2 gånger ena gången i Ayia Napa å andra i larnaca verkligen en trevlig ö skulle gärna tänka mej att återvända dit,

kram

15 Tinefis:

Härligt med resa till Cypern!

Hoppas ni hade en trevlig resa, och din triss blev ju riktigt bra.

=o)

Kommentera här: