Lite fler semesterbilder (favoritbilder)

Nu måste jag bara få visa mina små semesterälsklingar som jag träffade mest varje dag. Dom bodde utanför en supermarket där vi brukade handla. Jag ville ju så klart gå förbi där varje dag och hälsa på dom små gulliga sötnosarna.


Den här lille krabaten var den första vi träffade. Åhh jag föll som en fura! Mannen likaså. Han gillar också katter. 


Här är det två småsnuttisar


och när man är så liten kan man ligga tillsammans med syskonen på en sopskyffel


Här är mamman med alla sina små barn. Dom sov i en kartong och hade det nog ganska bra. Fast det jag oroade
mej mest över var att det var så nära gatan. En dag när vi gick förbi där så såg jag lille svarten som var på väg utåt gatan. Så då måste jag ju bära tillbaka den till mamman. Hon blev glad tror jag.

 
Det är nog bäst att hålla sej tätt intill mamsen!
Visst är dom underbara? Jag skulle ha velat ta dom med mej hem..allihopa. 


Matdags och tvättdags.

Ha det gott!

Foto:Gunvor 2011 

Kommentarer:

1 paula i pörtet:

Hjärtknipande söta kissar! Men, jag tycker det är lite otäckt med hundar och katter utomlands, de får liksom fara vind för våg, ofta är de hemlösa eller i alla fall halsbandslösa. Hoppas "dina" kattungar får ett bra liv!

Inte visste jag att ni skulle iväg o resa! Cypern var jag till för sisådär 20 år sen, Aya Napa var vi på. Då var det också vår, och dom enda som låg på sandstranden var jag och då tonåriga dottern. Alla andra låg vid poolen...vi frös som bara den, men envis som synden så var vi ju på solsemester och då ligger man på stranden, Haha, hoppas jag blivit lite mindre envis med åren.

Kramen

2 Ninni:

Åhhhh va söta..när vi var i Kemer,( Hmm förra året?) så fanns där söta små kattungar vid en affär och jag var ju bara tvungen att gosa.

Men min man blir galen när jag klappar djur..haha



Ha en fin dag.kram



3 Nilla:

Så söta. Förstår att ni blev förtjusta i kattungarna.

4 Daniella:

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera här: