Fototriss - Manligt

Vad finns det här som är manligt, förutom min man, som inte vill vara med på bild. Jag tänkte hoppa trissen i dag, men så satt jag och kollade i arkivet och vips så blev det en liten triss ändå. Tävling är det också med priser från Coolstuff.

Här kommer mina manliga bilder.

Här fick mannen så lov att medverka ändå där han står högt upp bland tallkronorna och sågar bort kvistar. Det ser väl manligt ut. Även jag testade att följa med upp. Häftigt var det.


Det här är manliga attribut tror jag. I somras så besökte vi Gränsfors yxmuseum. Det tyckte mannen var häftigt. Och manligt då så klart.


Även det här är nog ganska så manligt. Att stå så nära banan och se alla dom jättestora maskinerna gå ner för landning. Eller när dom drog iväg och startade. Det tror jag är drömmen för många män. Jag tyckte också att det var jättehäftigt. Vi bodde såå nära flygplatsen så vi vi såg och hörde när dom kom. Då stack vi iväg dit. Inte ofta man har gångavstånd till flygplatsen.
Det här var på Tobago.

Fler manliga triss ser du här.

Kommentarer:

1 Gela:

Hej du, vi har lite samma tema män och flygplan det är ju nåt det. Men måste ju säga att jag gillar ju flyg jag med. Och visst är det manligt med en kar som kommer in direkt ur skogen luktande motorsåg... Mums.

Fint triss. Ha en fin kväll/Gela

2 Cina via Gizmo:

Härlig triss du fått ihop... Manlig.. JAVISST

3 Jan Helleberg:

Jösses vad yxor, fint trissat. :)

4 Ninni:

Gillar din triss..flygplanet är ju jättehäftigt nära=)



Kram kram

5 SigridfraEnget:

Bra tolkat!!

6 Tant Marit:

Andra bilden är rolig, det måste ju vara så nära himlen man kan komma om man är en manlig yxmördare... ;-)

7 Oliver:

Själv gick jag lös på världens största björk från toppen. När allt var klart kände jag mig manlig. Under tiden bara liten och feg. Drömmen i barndomen var att bli stridspilot. Men sådana får inte vara små och fega därför blev det inget av med stridandet. Nuförtiden blir det mest cykel. Fast utan hjälm. Nå´n måtta får det vara.

8 Axart:

Fina bilder, jag drömde om flygplanen som barn, vågade nog inte ens tänka att jag skulle kunna köra ett(vilket skulle gått naturligtvis)



ha en fin kväll/AX

9 Pialotta:

Där hade min man oxså frossat bland yxor och annat "hantverkigt" :) Häftigt att flyga upp bland trädkronorna kan jag tänka och flygplanet är ju bara så läckert :) Du fick verkligen ihop en bra triss ju:) Annars hade du kunnat fota mannens arm eller fot eller nåt ;) Ha de fint :)

10 Linda Åkerström:

Ha ha nummer två är ju en man personifierad!:)

11 Jah Hollis:

Fyndig triss på ett inte alldeles enkelt tema.

Kommentera här: