Halloj

Här satt jag och tittade på bilder och såg att jag har lite bilder som jag inte visat, från när jag var hos Helena och vi gick på "plomenad" som Ellie säger. Vi gick till kolonilotterna och där är det så underbart att gå. Det är som en liiten värld för sej själv. Det är så otroligt vackra o gulliga trädgårdar o små hus. Tänk att kunna ha det så. Litet o lämpligt att sköta.


Det märktes redan då att hösten kommit. Det var en massa frukt kvar på träden och på marken.


Blommor i mängder fanns kvar





Underbara äpplen


Höstfärger


Ellie o jag var ju på snigeljakt o hittade många intrssanta exemplar. Den här var stor med ett vackert hus på ryggen.


Här var det lummigt och vackert


Vad är det för söt liten pippi som kikar ut. Jo det är ju Ellibellibus.


Och här är Villepojken. Båda dom här två gullungarna är just nu på semester i Italien med mamma Helena o pappa M. Pratade med dom på eftermiddan när dom kommit fram och hörde att resan gått jättebra. Det var tur det tyckte mormor som oroat sej. Helena resebloggar åt Solresor. Vill man se hur dom har det så kan man kan kolla här på Bildbloggerian.

Kommentarer:

1 Ninni:

Men så fina bilder på vackra blommor och underbart söta barn!



Jag mår riktigt bra nu, har jobbat två dar..lite lagom men en dag kvar innan helgen.

Har varit och tagit stygnen idag skönt att bli av med dom=)



Ha det gott..stor kram

2 soffie:

wow va vackra bilder du visar!!!ha en mysig fredag imorrn kram

3 soffie:

wow va vackra bilder du visar!!!ha en mysig fredag imorrn kram

4 Nilla:

Vilka underbara små koloniträdgårdar. Det var en härlig promenad ni gjorde. Det blir dåligt med bloggande från min sida just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Och inte har det blivit så mycket fotande heller. Men jag kanske får tillbaka lusten så småningom. Jag har i alla fall gjort en fototriss som jag ska skicka upp, snart. Ha det riktigt gott.

Kram

Kommentera här: