FOTOTRISS - TEXT I BILD

Text var det ja! Här har jag sprungit runt o fotat o testat lite av varje härhemma i dag lördag, eftersom jag inte kan tänka mej att hitta så bra fotoobjekt till temat utomhus. 
Annars finns det ju text på allting nu, både tavlor och textilier. Och siffror o bokstäver att ha som prydnad.
Även härhemma har jag hittat sånt. Så här kommer mina bilder.


Det här fina hjärtat hänger i farsun och hälsar välkommen


Den här står uppe på hatthyllan och önskar lugn o ro


Tavlan hänger i min hall. Här är även text på bokstäverna. Kanske var det inte tänkt att det var menat så här med texten, men så blev det för mej.

Det var allt från mej! Ha en härlig vårsöndag.. den sista i April månad.

För fler bilder på text kan du kolla HÄR.

 

Kommentarer:

1 Janne:

Vackra svartvita textbilder.

2 Mariane:

3 gode og stil rene billeder :) - Flot

3 Ninni:

Ett sånt hjärta har jag fast på mitt står det Sov Gott.

Så det hänger naturligtvis i sovrummet=)



I hallen Har jag Fånga dagen..fint med text på väggarna.



Ha en skön dag, hoppas du mår mycket bättre, stor kram

4 Ninni:

Nää jag har nog ingen förkylning det är allt pollen som far runt i luften.

Har tagit lite medikamenter nu så det känns bättre.



Ja gräset har växt sig långt och grönt, vi är väl lite tidigare än er.



Skönt att du mår bättre, fortsätt så..kram igen

5 Mormor:

Det var en flott triss, synes jeg. Bravo.

Ha en deilig søndag :-)



http://www.starbear.no/mormor/2012/04/29/fototriss-175/

6 Ingalill:

Älskar texter :) Hjärtat var riktigt fint

7 Per-Anders:

Fina bilder. Snyggt fotat och kreativ lek med ljuset.

8 Hedwig:

Inget fel på din triss, tolkningen är ju fri. Jag har personligen inte fallit för bokstavstrenden i inredningen, men jag tycker om att se på dem och den fantasirikedom som finns i utförandet.

9 Lena o Tommy:

Jättesnygga bilder!

10 et lite ØYEBLIKK:

Flott triss og fint gjennomført!

:)

11 Pialotta:

Jo men det är fint.. hittar man inte det ute så finns det alltid något inne.. så sköna skyltar du har :) Idag tog vi en tur och mitt i det natursköna hittade jag mina motiv.. om inte så naturligt precis ;) Ha de fint i Våren Gunvor :) Kram

12 Lillemor Johansson:

Den där tavlan med lugn och ro är precis vad jag behöver nu:)) Har varit uppe i skogen i fyra dagar och passat hund och barn. Visst är det härligt men man är inte 30 längre....ha en skön Valborg Gunvor. Kram på dig!

13 Jessica:

oj, vilka fina saker du har hemma,kanske får man fler tittar i ditt hem en dag? ;)

14 SigridfraEnget:

En riktig fin triss; välkomnande och varm...

15 Lisbet:

Härliga inredningstexter. Snyggt

16 Gunilla:

Mycket vackert!!

Kommentera här: