Tulpaner..åhh vad jag älskar tulpaner!

Min fina tulpanbukett som jag fått av min kära syster. Och vita var dom också..älsklingsfärg!
Det är nåt speciellt med dessa blommor den här tiden på året. Det är väl det att dom påminner oss om att det kommer nog en vår så småningom.
 Bara vi kan härda ut vintern. Ja..jag har inga problem med den, men många är det som inte alls gillar snö och kyla. Nu har ju vi fått riktig vinter ..äntligen! Vitt och vackert är det ute.
 
Och jag är mycket piggare. Men äter medicin några dagar till. Hoppas hostan sticker sin kos också!


Tack Kajsa för dom fina blommorna!

Kommentarer:

1 Ninni:

Ja dom vita är vackrast=) Hoppas du snart är helt kry..kramen

2 soffie:

å vad vacker bukett

3 Nilla:

Så vacker bukett, vist är det fint med vita tulpaner. Skönt att du mår bättre nu...fortsätt med det.

Kram

Kommentera här: