Diggiloo

Ikväll har jag och min dotter M. varit och sett på härliga Diggiloogänget på Stenegården i Järvsö. Jag hade vunnit två biljetter till den föreställningen och bjöd med mej dotra. Vi har haft en trevlig kväll trots regn. Dom är helt fantastiska allihopa i gänget. Massor av folk som satt troget i regnet. Fast det slutade faktiskt till pausen så vi kunde inta våra mackor o lite vin o sen lite kaffe på det.
En jättetrevlig kväll var det! Tack för den vinsten.. aftonbladet!


Oskarpa bilder..det var rökigt på scen.








Roligt var det. Alla artister verkar ha superkul ihop. Här är Charlotte och Jessika.

Tack för en trevlig kväll 10 årsjubilerande Diggiloo!
 
Nu ska jag gå till kojs. Jag ska upp tidigt i morgonbitti. Åker till Hudiksvall och ska läggas in igen på sjukhuset för en ny omgång intravenös behandling för samma bakterie som sist. Två veckors behandling denna gång.
Hoppas, Hoppas det hjälper nu!
Vi hörs om två veckor! KRAM!

Kommentarer:

1 Ninni:

Vilken härlig kväll! Va ska du läggas in igen..nää va jobbigt, stor kram

2 Paula i pörtet:

Det sägs att en olycka sällan kommer ensam, o nog verkar det stämma! Blev alldeles bestört när jag läste om ditt elände!

Och vad tråkigt att vistas där på sal under vackraste sommaren, men vad gör man? Jag har också legat inne för intravenös antibiotika, då när jag fick infektioner efter operation. Men nu får dom baske mig höja dosen och se till att alla värden är jättebra innan dom skickar hem dig igen.

Håller tummarna, förstås

Styrkekramen!

3 Lillemor Johansson:

Stackars dig! Blir du aldrig av med bakterien? Kramar om dig!

4 Joakim Forsberg:

Diggilo diggiley!

Kommentera här: