Fototriss - NY

Ja nu ska vi få se vad som är Nytt hos trissfolket. Själv har jag lyckats få ihop tre bilder som har nåt nytt för mej.


Första bilden blir på min nya hårfärg. Eller det är slingorna som är nya. Längesen jag hade slingor.



Mina nya sommarbrallor som har en ny färg för mej och dom är nyinköpta. Jag gillar verkligen färgen. Inte riktigt röda inte rosa o inte orange, men en mellanfärg som är fin.



Sist o minst är mitt alldeles nya nagellack som jag ska måla tårna med när jag kommer ner till värmen som förhoppningsvis finns på Rhodos.
Jag ser att min triss går i en lite rödaktig ton. Lite åt rost..kanske. Det hör inte till vanligheterna hos mej, men nu ska jag lysa upp tillvaron lite.
Det kan behövas i detta tråkiga kalla väder som vi har haft nu. 3-  i natt. Meen.. idag skiner soolen! Yippii!

Mera nytt finns HÄR.