Fototriss med tävling. Temat är/ Jag gillar

Nu var det dags för tävling igen på trissen. Priserna kommer från Coolstuff där det finns lite tips på presenter till Farsdag som det ju är om ett par veckor.
Här kommer bilder på nåt som jag gillar 
 
Jag gillar att resa. Att flyga tycker jag är så härligt. Att flyga långt är ju jobbigt, men tänk så skönt när man kommit fram. Här är mitt kära Tobago, där vi bodde så nära flygplatsen så vi brukade stå här o kolla på dom stora planen som landade eller flög iväg. Vi lärde oss att känna igen ljuden när dom riktiga bamsingarna kom. Det var så kul.Vi brukade vara några stycken som stod där o tittade.
  
Jag gillar också att ligga under en palm och ha det varmt o skönt
  
men så är det ju så att jag gillar vintern också. En riktig vinter med mycket snö. Det här var ett tag sen. Jag tror inte vi hade såå mycket snö förra vintern som det är på den här bilden. Men visst ser det mysigt ut det här också?
Det var vad jag hade att bjuda på.
Här på Fototriss ser du många fina bilder på vad andra trissare gillar.
 
 

Kommentarer:

1 Aliva och livet:

Åh vad det såg kallt ut på sista bilden men SÅÅÅ otroligt vackert. Snö är så himla fint.

2 Maria:

Härliga och fina bilder!
Sista blir favvis fast jag inte är nån vän av mycket snö :) Bilden är otroligt vacker.
Ha en fin söndag!

3 Anitas Blogg - Malta:

Att ha förmånen att kunna resa är guld värt. Så mycket man lär och så mycket man får se. Nackdelen är de långa flygresorna. De gillar jag inte men dina bilder, palmen ur en lite udda vinkel och snöbilden är bara så himla fin. Ser helt klart mysigt ut där jag sitter framför datorn. Inomhus i värmen ;-)

4 Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vilka kontraster :-)

5 Mindag:

Ja visst är det härligt att få resa. Underbart perspektiv på palmen. Kanske lite riskfyllt att ligga och sola därunder. Rätt va det är trillar det ner en nöt.....
Underbar vinterbild och häftig kontrast till de två första bilderna.

6 Johanna:

Härlig variation på din triss! :)

7 Lotta:

Härlig triss :) Skulle gärna ligga under en palm just nu

8 Mina burkar:

Man är väl konstig om man säger att "jag gillar den tredje bilden mest"!Men snö är härligt, det blir så ljust och fint!

9 Anonym:

Vilka kontraster! Men jag håller med dig, man kan gilla både sommarvärme och vinterkyla. :)

10 anemonen:

Bild två är min favorit.Den är superbra.

11 Mormor:

Tror jeg foretrekke de første bildene jeg.
Flott triss.
God kveld.

http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

12 Gocka:

Vilka kontraster, från palmer till snötäckta grenar! Kul triss, mittenfotot var ju hur häftigt fotat som helst!

13 Ingalill:

Jag gillar vinter på bilder :)

14 Ninni:

Ja jag gillar ju palmerna bäst =)
Hur går det med dig??

Stor kram

15 Karoleen:

Oh, alla de där sakerna gillar jag ju också. =) Resor och värme är underbart men även snö och kyla =)

16 Lisa Petersson:

Fin triss =)

17 soffie:

vilka kontraster jag gillar såklart palmbilden bäst:) kramen

18 Erik Semlan:

Variationsrik triss. Rena julkortet, din tredje bild på all snön, vackert. :-)
Visst är det härligt att resa. Palmen fotad underifrån gillar jag. Tack för din kommentar.

19 Lillemor Johansson:

Å vilka underbara bilder sol och värme och sen snö och kallt....ja du vet att jag älskar dina vinterbilder:)) Kram vännen!

Kommentera här: