Fototriss - Öppen är temat för denna gång

Härligt att Helena piggnat på sej så pass så hon orkar ta itu med Trissen igen.
Den här veckan vill Helena att man uppmärksammar Cancerfonden genom att klicka här. Man kan bli månadsgivare t.ex.
Här är mina bidrag på öppen. 
En helt öppen låtsasbok med fint innehåll
 
Böckernas bok. Bibeln. En riktigt gammal bok efter min farmor. Den är öppen här.
 
En gammal hälsobok för kvinnor som också är öppen.
Nu önskar jag alla en God Natt. Själv har jag just kommit hem från en underbart trevlig danskväll!  
Fler öppna bidrag hittas här.

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Det var ju en personlig och originell triss.

2 Barbro S:

Jättefina bilder på vackra, och tänkvärda, öppna ting.

3 Anneli - A'la Foto:

Fina öppna bilder där favoriten blir fejkboken! Den gillade jag!

Ha en skön söndag!

4 Mona :

Vackra föremål du fotat. Gillar särskilt den mycket finstämda första bilden.

5 Tantkalle:

Tre mycket olika bilder av böcker som tillsammans blir en fint sammanhållen triss på temat! Snyggt!

6 Tomtan:

Härlig triss!

7 Eva Trillian:

En öppen triss med historiska vingslag :) Fin!

8 Mormor:

Åpen og flott triss.
Sov du godt??
HA en vakker dag :)

9 Nett:

Så vackra och stämningsfulla foton :)

10 Mina burkar:

En öppen bok!!! Det borde ju jag ha kommit på eftersom jag alltid har en bok på gång! Fyndigt och snyggt!

11 Elisabeth:

Här var det öppet! Fin triss =)

12 jeanette:

Fin triss.

13 Janne:

Fint trissat. Bor i dansmeckat förstår jag, åkte en gång i tiden till Korskrogen, elva mil enkel resa, en baggis.

Kommentera här: