Nu är jag på hemmaplan igen.

Hemma efter en sjukhusvistelse i nästan 2 veckor på lungkliniken i Gävle. Det har gått bra den här gången också. Lite trist att vara där när man inte är speciellt sjuk. Men jag måste tyvärr ligga inne för att få mina intravenösa behandlingar. 3ggr per dygn i två veckor, fast jag skickades hem 2 dagar tidigare. Dom ville nog ha min säng eftersom det låg folk i korridoren mest hela tiden.
Sen får vi se hur länge jag klarar mej efter detta. Just nu känns det bra. HOPPAS det sitter i länge efter denna behandling. Hostan är ju borta ett tag i allafall.
Skönt att vara hemma är det!
Så här vackert var det vid samma dag för prick ett år sen.Soligt o fint värre o lite snö ser det ut att vara. Vi har mycket mera snö i år.
Ha de! Kram!

Kommentarer:

1 Lillemor Johansson:

Hej Gunvor det var längesen jag skrev till dig. Men stackare är du sjuk igen....va synd om dig...att inte det kan ge med sig....jag hoppas på snar bättring. Kika gärna in hos mig...jag har uppdaterat lite grann. Kram och krya på dig vännen! Mumin

2 Ninni:

Åhh va härligt för dig att vara hemma igen, måste kännas dötrist att ligga på sjukhus så länge=(

Ja visst är det smart att vaxa slingorna, då är dom lika fina som före färgningen.

Ha det gott, kram kram

Kommentera här: