Onsdag..halva veckan har gått

och nu är det slut på det vintervackra för ett tag. Nu är det plusgrader som gäller. Det har snöat en del på förmiddagen, sen kom solen fram en sväng. Då passade jag på och tog en sparktur. Det gick undan idag. Nysnö som klabbat fast av bilarna gav ett fint sparkföre. Det var riktigt skönt att slippa frysa om tårna och ansiktet som jag gjort nu dom senaste gångerna jag varit ute.
 
En Astridbild måste jag väl ha idag också. Här är hon en solkatt i fönstret bakom gardinen.
 
En frostig laduvägg
 
Och så här såg  det ut när jag var ute på tur i förra veckan. Såå fint! Nu är träden rena från snö, det som kom idag har redan tinat bort. Fast snö har vi så det räcker ändå. Men det kommer säkert mera och kallt lär det också bli igen.
 Det var allt för idag. Ha de!
 
 
Foto:Gunvor Jan-13

Kommentarer:

1 Ninni:

Kallt ska det bli igen..jag tycker det kan kvitta =)
Åhh vilken läcker bild på Astrid, den borde du göra en tavla av!

Ha det gott, kramen <3

Kommentera här: