Fototriss - bokstaven M

 
är temat. Det sista före Helenas sommarlov från trissen. Nu får vi klara oss själva och trissa på med detta M-tema hela sommaren.
Här är mina bilder som jag suttit och klurat med efter att ha sprungit runt här o fotat än det ena än det andra. Dom här blev det.
 
Startar med bokstaven M.
 
M. som i Morgonfika i stugan i morse
 
M. som i Monogram. Det här sitter på ett gammalt örngott.
 
Det var allt från mej denna gång. Kanske det blir nån mer triss när lusten faller på och man hittar nåt bra objekt.
Ha en skön sommar alla fototrissare!
Här ser ni fler bokstavsbilder.
 
 

Kommentarer:

1 Ninni:

Fina triss! Men nog heter det frukost väl..hihi.

Skönt att barnbarnet kommit hem igen hoppas dom får bra svar på vad som är fel!

Ha en fin dag, stor kram

2 Ninni:

Och det heter fin..haha

3 Pialotta:

Monogram, det var länge sedan jag såg det ... tror inte dagens människor sitter och gör sånna arbeten ... men visst är det så roligt att det bevarats :) Ha de gott Gunvor i Sommaren. Hoppas på en något varmare Sommar i Juli för oss, då mannen har semester .... fast jag inte alls gillar för hett nu för tiden ... lagom är bäst. Kram

4 Lena B:

Fyndigt trissat och go sommar på dig oxå

5 Maria:

Superfin triss med härliga bilder!
Den första och morgonfikat blir mina favoriter.
Ha en fin sommar!

6 Jah Hollis:

Det var ju en fint sammansatt triss.

7 Tinaspicture:

Fin triss du fick till.
Morgonfikat såg inte dumt ut alls :)

8 Freja:

Vilka vackra bilder! Och läckert trissat!

9 Kicki:

Morgonfika har jag aldrig hört...men man måste ju komma med lite nya ord ibland!;)
Gillar monogrammet!

10 Axart:

Fint trissat!
AX

Kommentera här: