Onsdag och solen skiner

och jag har börjat en ny omgång med inhalering i dag. En månad igen och jag vet vad jag har att göra morgon o kväll. Men det förstod jag att det skulle bli eftersom hostan har ökat och lite feber o frossa har kommit som ett brev på posten. Det är bara att acceptera att så är det o så blir det i framtiden också som det ser ut nu.
Men allt känns så mycket roligare när solen skiner och det är varmt o skönt ute. Jag sådde i landet igår så nånting kan man göra fast man inte är fullt piggelin. Det finns ju Alvedon.
Nu ska jag gå ut i solen ett tag.
 
Mina fina tulpaner blommar så vackert just nu.
 
Ha en fin dag allihopa! Kram Gunvor!
 
 
 

Kommentarer:

1 Nilla:

Men fy...vilket elände med din hosta. Är det något kroniskt, eller? Hoppas, hoppas verkligen att du piggar på dig och kan njuta av allt det gröna och fina ute i naturen. Om drygt en vecka åker vi ner till Österlen...första turen i år. Längtar!
Kram

2 Ninni:

Näää va trist =( Massvis med kramar till dig från mig!

3 paula i pörtet:

Ledsamt att höra att du måste fortsätta kurera dig. Man vill ju vara fri att göra som man vill när det är sommar och sol Men samtidigt är livet lättare då på alla vis och jag hoppas att du orkar hålla humöret uppe. Hur är det med barnbarnen, får du träffa dem medan du inhalerar eller är risken att du kan få någon bacill av barnen`?
Hoppas helgen blir fin även hos dig, vi har sommarväder
Kram

Kommentera här: