Fototriss - Fönster

Härligt att Fototriss är tillbaka igen efter sommarlovet. Jag har kommit hem efter att ha varit o hälsat på mina barnbarn i familjens mysiga stuga utanför Strängnäs.
En dag var vi till Eskilstuna Zoo. Det var en rolig dag fast avslutningen blev regnig. Mina fönsterbilder kommer därifrån.
 
En väldigt snygg rumpa som speglar sej i fönstret. Jag står framför ett annat fönster och när jag skulle fota honom vände han baken till.
 
Här står fotonörden Ellie o fotar genom ett fönster. Ville tittar på.
 
Här står vi bakom fönstret och ser hur dom stora kattdjuren fajtas. Häftigt var det!
 
Fler fönster ser du här i fototrissen.

Kommentarer:

1 Mia Ahlstrand:

Ja det var en väldans tur att ni hade fönster mellan er och djuren :)

2 Monica o Jacob:

Härlig triss, kul att bli moonad av en så färgglad rumpa;-)

Kommentera här: