Vacker soluppgång

När jag gick till postlådan i morse för o hämta tidningen så såg jag att det var en otrolig soluppgång neröver.
Jag gick in med tidningen och tog bilnycklarna och åkte iväg till min å. Folk tror väl att jag är galen när dom ser mej därnere, gående med kameran o fotar o fotar. Klockan var bara 8.30 när jag kom dit och det var sagolikt vackert.
 
Det är inte så ofta man får uppleva en riktigt vacker soluppgång , men idag var det dags.
 
Så otroligt vackert
 
Det blev ljusare o ljusare efter ett tag och jag passade på att njuta av det vackra medan det varade.
Tänka sej att det är den 16 December i dag.
 
Foton: Gunvor 16 december 2014

Kommentarer:

1 Marit Johansson:

Det där morgonljuset är så vackert.. ljuvligt

2 Paula i pörtet:

Sagolikt vackert, bry dig inte om vad folk tänker, när du bjuder oss besökare på en sådan vy då är det allt värt lite stirrande, "ler" Själv klättrade jag uppför min kulle en bit vid tiosnåret med jycken och fångade också morgonen på bild. Nu ska jag strax sadla sparken och ge mig iväg, vill inte missa många minuter av dagens sol!
Kramen

Kommentera här: