Onsdag - grått igen

Igår tisdag, var vädret underbart. SOLEN tittade fram på eftermiddagen! Då blev man sugen på promenad. Sagt o gjort. På med kläderna och ut i vårsolen. Det var verkligen vårlikt. Jag tog min vanliga promenad ner till ån för att kolla läget där nu. Jag var ner dit för ett par veckor sen o ville se om det var skillnad nu o då. Och det var det kan man säga.
 
Så här såg det den 8 februari
 
och det här var i går den 25 februari. En viss skillnad. Det var som vanligt vackert där och jag tog en massa bilder.
 
Min kära bro
 
Ett kors ute på vattnet. En spegling från luften efter två flygplan . Ganska häftigt såg det ut.
 
 
 
Här på bänken brukar jag sitta på sommaren o filosofera. Ser ju somrigt ut nu också. Ingen snö där alls.
 
Den lilla ladan i solen
 
Ja..så här såg det ut nu, men det kommer nog flera bakslag med både snö o kyla.
 

Jag försöker njuta av det här nu när jag blivit piggare igen. Kom hem från mitt tredje sjukhusbesök, sen den tredje januari, i fredags. Var inlagd månd. till fred.med intrvenös behandl.i 3 dagar + pencillin i tablettform , som jag äter fortfarande.
Jag hoppas nu innerligt att det blir ett låångt uppehåll tills nästa gång..för det blir det säkert. Väntar på provsvar på sputumprov som jag lämnade på sjukhuset.
 
Ja ja det var allt från mej för den här gången.
 
Foto: Gunvor/ Februari -14

Kommentera här: