Fototrissen har Rörelse som tema den här gången

Mina bilder på Rörelse kommer från Cypern där jag nyss varit en vecka. Det var härligt!
Nu har jag kollat igenom bilderna men är inte riktigt nöjd med dom till det här temat. Ingen röd tråd alls har jag fått till. Men det får duga ändå.
 
Här var det rörelse.. i allafall i vattnet. Det blåste rejält sista dagen. Havet var riktigt oroligt och inte badvänligt alls.
 
Den här fågeln skulle jag just ta en bild på när den flög iväg. 
 
Här är hästekipaget i rörelse. Dom hade just varit ute och skjutsat ett brudpar. Det missade jag att få en bild på. Men det var ett fint ekipage.Det var bröllopspar nästan varje dag på hotellet där vi bodde. Ett populärt hotell att gifta sej på tydligen.
 
Mera bilder och säkert bättre ser du på fototrissen här.
Ha en fin Pingstdag. Vädret är inte det bästa , men det kanske blir bättre .

Kommentarer:

1 Axart:

Fågelbilden är häftigast tycker jag, bra trissat!
AX

2 Charlotta:

Temat rörelse är självklart i alla bilderna. Sista bilden på det vackra ekipaget blir min favorit. Gillar att det vita kommer igen i alla lager i kompositionen, blommorna i förgrunden, kusken och kärran som huvudmotiv och till slut också byggnaderna i bakgrunden.
Ha en fin pingst!

3 Kari:

Det første bildet ble min favoritt. Kan tenke meg at skyene også var i rørelse!

4 Gammelsmurfen:

Fågelbilden gillar jag (kanske för att jag har en liknande

5 Freja:

Fint varierad triss1 Fågelbilden är min favorit, så cool!

6 paula i pörtet:

Men så roligt att höra att ni äntligen kommit iväg på en resa! Och Cypern är väl ett bra val såhär års. Minns att det var vår när jag var där för en massa år sedan med min dotter. Var resmålet till belåtenhet, hade du varit där förut? Jag saknade lite den autentiska cypriotiska livsmiljön, det var bara turister som bodde där jag var, man fick åka på utflykter för att ta del av det cypriotiska vardagslivet.
Kram från pörtet

7 Barbro S:

Du visar jättefina bilder på rörelsevariation. Tvåan är spännande men jag lyckas inte se vilken art det är :).

8 ormbunke:

Härlig blandning i trissen. Ha de gott.

9 Åke:

Tråd eller inte... tre mycket vackra bilder med härliga detaljer som passar mycket bra till temat :) Det går inte att välja favorit, alla tre har sin tjusning :)

Kommentera här: