Tisdagstema - det här växer i min trädgård

Det här är lite av det som växer här hos mej just nu.
 
.Dom vita vackra rosorna har just börjat blomningen. Dom är som allra vackrast i början tycker jag.
 
Dom här blåa är också väldigt fina. Så härlig färg. Vet inget namn på dom, fast jag haft dom länge.
 
Dom här har jag inget namn på heller. Dom är tacksamma i allafall. Blommar just nu. Väldigt höga o stiliga.
 
Dom här kan jag namnet på i allafall. Midsommarblomster, som väl hinner blomma färdigt innan midsommar.

Ja det var mitt bidrag i temat. Vill ni se andra blomster så kika in på Tisdagstema.
 
 

Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Underbara blommor och bilder! Den första på den vita rosen, vi har en likadan hemma hos min mamma och den är fin typ första dagen, sedan blir den ganska tråkig snabbt då den inte tål någonting! Det är tråkigt! :(
Men vacker är den i början, det går inte att komma ifrån!

Ha en skön tisdag!

2 Anitas Malta:

Väldigt många vackra blommor hos dig.Du skriver att det bara är en del av alla du har. Måste alltså vara väldigt många. Härlgit, vackra blommor kan man inte få för mycket av.
Mitt bidrag innehåller inte en enda växt !! Hos mig växer det i hjärnan ;-)

3 Anemonen:

Jag känner igen alla utom den blå. Undrar vad det är för blomma? Vackra är de allihop och är inte den vita Getrams?

4 Freja:

Så vackert det blommar hos dig!

5 enlundabosbetraktelser:

Vilken prakt du har hos dig. Väldigt vackert

6 paula i pörtet:

Hej! Det blommar fint hos dig. Jag hade idag en fråga i mitt korsord, ett annat namn för midsommarblomster, har inte klurat ut det än! Lupinerna kommer stort hos mig nu, och de är så maffiga, kilometer efter kilometer ibland på bägge sidor landsvägen sprider dom ut sig i en massa läckra färgsättningar!
Kramiz

Kommentera här: