Måndag 24 mars

idag är det strålande sol och 8 plusgrader än så länge. Det blir nog mer vad det lider. Det känns som våren är här.
 
Men för bara en vecka sen såg det ut så här.
 
Inte nåt man önskar sej nu precis. Men fördelen med snö den här tiden är ju att den försvinner snabbt.
Vackert som vispad grädde är det på buskarna..trots allt!
 
Svårt att tänka att det är bara en vecka sen.
 
Det tog bara några dagar så var all snö borta. Många plusgrader och blåst som hjälpte till att tina bort snön.
Nu finns bara nån liten snöfläck kvar. Tack o lov!
 
 
En liten nykomling i släkten har vi fått.
Måste få visa min senaste goding! Mitt alldeles nya barnbarnsbarn. Såå söt..endast två veckor gammal!
 
Ha det gott allihopa!
 
Foto: Gunvor/ mars- 14
 

Kommentarer:

1 Lajsas Fotografi:

Jösses vad snö ni fick!

2 Gilla:

Åh, såna vackra vinterbilder du visar. Jag gillar annars inte vintern, för vi i stan och då är det inte så vackert.

Då fick jag ju se ditt lilla söta barnbarns barn också. Tack för det. En liten färsking.

Sv: Nog är det härligt när familjen blir större och större. Kul att du tyckte om mina tillsammansbilder.

Kram/Gilla

3 Marit Johansson:

Vilken liten pärla.. barnbarnsbarnet!

Kommentera här: