Tisdagstema - Stel

Dagens tema är ju stel och lite stelt på bild har jag grejat nu.
 
Den här bilden tog jag igår på min promenad i solskenet. Jag måste bara ha med en bild på den blåa himlen som varit borta så länge, men äntligen börjat visa sej.
Elstolpen är verkligen stel o rak där den sträcker sig mot himlen.
 
Den här lille krabaten är också stel men glad.
 
Lite stela är dom här små sötnosarna också. Åtminstone så här i början. Åhh vad jag tycker om Pärlhyacinter den här tiden på året. Vita är så vackra.
Ha en härlig dag i solen.
Mera stelt ser du HÄR.
 

Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Här var det stelt värre men snyggt tolkat och så lite vårkänslor i slutet! :O)

2 Hanna:

Vilka vackra bilder, gillar den röda tråden med att allt står upprätt. Jag som är svag för elledningar mot blå himmel gillar första bilden extra mycket :-)

3 Stare Ström:

Det blev en hel stel triss! Och visst njuter vi av den blå himlen!

4 Matfarbron:

Det var en stel och glad figur som stog i köket

Kommentera här: