Fototriss - Skyltar

I dag har vi varit på julmarknad på hembygdsgården här i Färila. Det var mycket folk där o det var roligt för man träffar så många som man inte ser annars. Vi fikade skinkmacka o lite annat. Dom sålde även tomtegröt o skinkmacka.
Några skyltar hann jag inte med att hitta o fota så det blev arkivet.
 
Första skyltbilden är tagen i Zurich
 
Här syns det klart o tydligt var den skylten hör hemma.
 
Den här skylten tycker jag är väldigt trevlig. Så här vill jag att det ska se ut nu.
 Ha en riktigt trevlig Första Advent!
 
Mera skyltar ser du HÄR.
 
 
 

Kommentarer:

1 Axart:

Fint skyltat!
AX

2 Oliver:

Trevligt skylturval!

3 Gammelsmurfen:

Aha. Så det är SÅ det ser ut hos Lindt

4 Spanaren:

Fina skyltar!
Ja, jag vill ha igen min snö ... två ggr har den tinat bort /kram

5 Anneli - A'la Foto:

Fina bilder, särskilt den sista vackra vinterbilden!

Jag önskar en skön första Advent!

6 Freja:

Jag gillar oxå den sista bilden, härligt vintervit!

Kommentera här: