Fototriss vill sprida Glädje

viket är veckans tema. Glädje alltså.
 
Här är mina bidrag på temat.
 
Här är det dansglädje för hela slanten. Ellie som älskar att dansa har fått upp farten ordentligt o snurrar så kjolen ser ut som ett flygande tefat.
 
Och här är det badglädje. Ville har just kommit upp från vattnet. Vi ser våran stuga däruppe. åhh..nu längtar jag till sommaren!
 
Glädje var det när man fick vara med på yngsta barnbarnets dop.Såå vackert!
 Alla tre bilderna på barnbarn och sommar. Det gör mig så glad!
 
 

Kommentarer:

1 Spanaren:

Sann äkta livsglädje sedd ur olika vinklar i ett glädjefyllt liv *tack* /kram

2 Tony:

Härliga glädjefulla bilder!

3 cissi:

Härlig triss på temat! Jag sitter här och ler åt flygande tefat och glada barn!

4 Anemonen:

Det kan jag förstå för det är jättefina bilder allihop. Fortsätt att vara stolt.

5 Pia:

Glädje i sin finaste form! Härlig triss :)

6 Hanna Karlsson:

Härliga glada bilder!

7 Anna-Karin:

Härliga sommarbilder - fin glädjetriss!

8 Aina E (Misswhatsit):

Underbara bilder med mycket glädje! Härlig rörelse i första bilden dessutom :)

9 Laika:

Vilka härliga trissbilder :D Den översta glädjebilden kan min matte relatera till :) När hon var liten hade hon en prickig kjol som hon kunde snurra upp i ett tefat på samma vis :) Underbart!

10 Anneli - A'la Foto:

Allt ser glädjerikt ut och mittenbilden får mig att bli såååå badsugen!

11 mammakero:

Livsglädje sprutar om dina fina bilder!

12 Axart:

härliga bilder på barn, gillar farten i den första bilden!
AX

13 kiki freese:

Fina barn att glädjas åt.
/Kiki

14 Freja:

Åhh, vilka härliga bilder, jag blir glad av dem!

15 Benita:

Riktigt fina bilder på glädje. :)

Kommentera här: