Fototriss - Vägar

Veckans tema är Vägar. Mina vägar ser ut så här.
 
Mina vägar är spridda. Första vägbilden är från Sollefteå.
 
En Hälsingebild. Alfta tror jag att den här bilden är ifrån.
 
Och så här kan det se ut på vägarna i Färila, när det är karneval här, som det är varje år som avslutning på Färilaveckan. Massor av folk efter vägarna där karnevalståget drar fram. Jätteroligt är det och så påhittiga o duktiga är dom som jobbar o sliter för o få till det så bra som det alltid är!
 
Det var mina vägbilder. Och vill du se fler bilder på temat så Klicka Här.

Kommentarer:

1 Monica o Jacob:

Bild två blir min favorit:-)

2 Åsbergs Foto:

Fina bilder på temat :)

3 Scaniatjejen:

Imponerande folksamling i Färila! Fin triss, kul med en bild från Sollefteå (ligger ju bara 2 mil från min hemby).=)

Kommentera här: