Fototriss

Veckans tema är Mönster. Och så är det tävling där vi kan vinna presentkort från Coolstuff.
Om jag skulle vinna så har jag kikat på den här.http://www.coolstuff.se/SteakChamp
 
Här kommer mina bilder på mönster.
Jag har varit i Härjedalen i helgen och varit på barndop.  Mitt lilla barnbarn döptes på en fäbodvall. Det var så vackert och ett sagolikt väder hade vi.
 
Men bilderna kommer från en annan fäbod som min syster o svåger rår om.
Första bildens mönster sitter på en gammal vacker vägg på deras Störröse som det heter. Vackert mönster tycker jag det är.
 
Här en del av väggen
 
 
En annan del av en vägg
 
Det var mina bilder på mönster.
 
Många fler mönsterbilder ser du här på fototrissen.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Berit E i Kasperian:

Inte mycket slår åldrande trä i skönhet. Riktigt trä, gammalt trä från riktiga träd som fått åldras utan forcering.
En väldigt vacker triss, tycker jag.

2 Borgmästaren:

Vilka fina färger det kommer fram i träet. Undrar hur de såg ut från början?

3 Pialotta:

Oj så fina mönsterbilder du visar Gunvor .. Trä är så fint, verkligen mönster av å många olika mönster kan vi se i Trä :)

4 Veiken:

En otroligt vacker triss! En av finalisterna, skulle jag tro!

5 mammakero:

ÅÅ vilka vackra grånande gamla timmerstockar! Älskar mittbilden!!

6 Freja:

Vackra bilder från en vacker plats av en vacker byggnad, snyggt trissat!

7 Mia Ahlstrand:

Fäbodar är så vackra! Vilket perfekt objekt för veckans tema. Och så stämningsfullt med dop i fäbod!

8 Scaniatjejen:

Det är så vackert med gammalt trä. Fint trissat!

9 Åke:

Vackert! Passande mönster till trissen :)

Kommentera här: