Fototriss - Träd del 2

Jag känner att jag måste köra en till triss om mina älsklingsträd som finns utomlands.
 
Jag kör en Tobagotriss på träd.
 
Mitt absoluta favoritträd Palmen!
 
Mangoträd skulle inte vara så dumt att ha i trädgården. Älskar mango o helst när man kan köpa purfärska.
 
Här är ännu ett träd som inte finns i våra trädgårdar. Vet inte namnet på trädet. En vit häger sitter så fint o poserar för mej.
Har visat så många vinterbilder i min blogg förut så nu kör jag några varma härliga bilder. Dom känns varma för mej i allafall. Jag drömmer mej tillbaka!
 
Se mera bilder på träd i Trissen här.

Kommentarer:

1 cissi:

En Tobagotriss var inte helt fel i vintersverige! :)

2 Oliver:

För en stackare som nyss köpte snöskor för att ta sig fram är de här bilderna nästan för mycket. Ja, jag vet, man ska inte vara avundsjuk.

3 Axart:

Väldigt exotiska och vackra bilder! Är ju intresserad av fåglar så jag har kikat lite vilken häger det är, skulle kunna vara kohäger. Fin hur som helst!
AX

4 Mia Ahlstrand:

Ja visst är det härligt med alla bilder så man kan drömma sig tillbaka.

5 Spanaren:

Fint trissat/kram

Kommentera här: