Fototriss -

Så här ser det ut där jag är. Det är temat i årets första fototriss.
 Jag tog sparken ut på en tur idag för att fota lite dagsfärska bilder. Inte det finaste vädret men riktigt skönt ändå. 3+grader var det och ett härligt sparkföre.
 
 Här är första stoppet. Skarpå.
Det är samma å som jag brukar fota vid fast vid en annan bro, där ån mynnar ut i älven.. Ljusnan.
 
Nu har jag åkt vidare.  Hammarn där jag stannade till..o  sen kom jag
 
till mitt vanliga ställe vid ån nere i Yg. På den här sidan av bron var det isfritt o på den andra sidan låg isen nu.
 
Ja så här såg det ut hos mej i Hälsingland.
 
Gå in HÄR så ser fler bilder på temat.
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna-Lena:

Ja men det där ser ju alldeles underbart ut. Tänk att kunna ta sparken på en tur. Det var längesedan...

2 Rantamor:

Oj oj va mycket snö ni har i Hälsingland, så mycket mera söderut än vad jag bor och jag har nästan ingen snö alls =(
Lite orättvist juh.

Tjingelingen från Rantamor.

3 Per-Anders:

Fina vinterbilder! Det syns att det är Norrland.

4 Maria Lundmark Hällsten:

Jättefina vintriga bilder, att få sparka är ju inte dåligt alls.

5 Oliver:

Härliga Hälsingebilder! Och fint sparkföre är en välsignelse!

6 Berit E i Kasperian:

Så fina bilder från ett vackert Hälsingland!
Snö är definitivt att föredra framför is. När det nu ändå är vinter...
Berit E

7 Freja:

Vintervackra bilder, och så kul att vara ute och sparka!

8 Anemonen:

En snygg triss och bild två är min favorit. Vacker vy.

Kommentera här: