Hej på er.

Nu är Maj redan här o jag har inte varit in här på ett bra tag. Jag glömmer bort bloggen. Jag Instagrammar mest nu förtiden. Ska försöka bättra mej.
Vi var till stugan o inspekterade förra veckan. Det blåste kalla vindar men solen tittade fram i allafall.
Inte riktigt vår än. Men den är på väg.
 
Tog lite bilder.
 
En bild på Forsa kyrka , på väg till stugan
 
Här går vägen till Hölick bl.a. Men vi har inte våran stuga ända där.
 
Nere vid våran sjö o vår båtbrygga nedanför
 
 
Gamla pumphuset
 
lite snö kvar på sina ställen
 
Vår båt nedanför stugan
 
hittade mina första tussilagon där. Vårens budbärare. Jättesöta! Nu har det nog förändrats mycket sen sist efter dom här sista dagarnas värme.
 
Det var allt från mej denna Kristi Himmelsfärdshelg.
 
Foto: Gunvor maj 2016
 
 

Kommentarer:

1 Paula:

Jasså är det där du håller till!!! Jag vågar mig inte på flera platser att hålla till på nätet, bloggen och facebook räcker och blir över.. Men det är såå många som lägger ner bloggarna helt, det tar tydligen för mycket tid, tid som man inte längre har, vad man gör istället vet jag inte riktigt. Med en dåres envishet hänger jag kvar vid min hemsida och blogg, även om jag publicerar ett och annat inlägg på facebook. Nu önskar jag dig en riktigt skön Kristi Flygarhelg och kram kommer från pörtet

Kommentera här: