Kommentarer:

1 Ann:

fina bilder men oj så svårt att gissa. Kan det vara till en skål av något slag eller kanske tillbehör till en gardinuppsättning...

2 lilalili:

Jättefina bilder...men jag kan inte gissa var de hör hemma...och länken kan jag tyvärr inte öppna.

Kramis L

3 Ninni:

Tja den tredje tror jag är en klämma på en gardin..övrigt vet ej!



Usch jag har blivit sjuk jag med...fick feber igår och bröstet gör ont!



Bara inse jag är SJUK..skit också!Skönt att du är bättre vad är det för lungsjukdom du har??



kramen

4 Laila:

Jättefina bilder. Kan det vara nån slags brosch eller så? Eller skål kanske? Länken går inte att öppna. Tror du har glömt ett 'blogspot' innan 'com'?

5 Helena/Bildbloggerian:

Vad skönt att du orkade upp ur sjuksängen idag mamma!



Jag har fixat länken åt dig som var fel, så nu länkar det rätt.



Jag känner faktiskt inte igen de här detaljerna, fast jag förmodar att jag känner igen saken när jag ser den i sin helhet för jag har väl antagligen sett den ett antal gånger... Kan det vara en skål?

6 annette:

Fina detaljer som Du visar här, den första bilden vann hos mej!



Kram //annette

7 Ninni:

Fina detaljer men av vad? Jag kan absolut inte gissa...Spännande att få se lösningen.

Krya på dig!

8 Lillmonster:

Fina bilder. Sitter och funderar på om det är en skål, någon hängare av något slag eller så. :)

9 LottaM:

Detaljerna fick mig in på någon typ av pendyl, klocka, men sedan kom det en krok med i nedre bilden då föll jag men nej det blir något åt klock hållet till.

Ha de gott!

10 Pialotta:

Inte den blekaste aning, men du fick till gulddetaljerna bra:-)

11 morsdeka:

Så vackert! Har aldrig skådat något liknande, vad jag vet. KRAMEN!

12 Gunvor:

Tack för era supersnälla kommentarer.

Tack för hjälpen med länken Helena.

13 Härligheter enligt Erika:

Jättefint! Har nte sett något liknande någongång...

Erika

Kommentera här: