Fototriss- 2 aug och Temat idag är

Så här ser det ut där jag är  ..  fast jag var där,  tidigare i dag


nämligen i stugan. Och mina bilder är därifrån. Första bilden är på stugan. Här i slänten har jag otroligt mycket blåbär just nu och sen kommer lingonen. Det ser inte så stort ut men, den är bredare och ger massor av bär. Även lite hallon har vi där.

Jag tog en härlig promenad på förmiddagen innan regnet kom.


Ett vackert dike hittade jag på min fotopromenad till Trissen


Fina svampar fanns det också i skogen. Men dom här växte på en trädstam.
Ja så här såg det ut hos mej i denna dag. Fast nu är jag hemma igen. Vackrare väder här hemma. Där i stugan regnade det när vi åkte därifrån.

Vill ni titta runt hos andra så klicka HÄR.

Kommentarer:

1 Nilla:

Skönt med en foto-promenad!

2 Tinkerbell:

Har du hittat några kantareller ...

Visst är det spännande att gå en runda och leta svamp!!!

3 Anna ..dansar in:

Mmmm du har det härligt där i stugan kan jag tro, nära sjön...mmm så har jag det med..jag har varit i mitt sommarhus idag med..badade t.o.m trots 18 grader i vattnet..men det är skönt efteråt.



Härlig promenad jag fick gå på här..tack för det.

4 Ninni/fotografia:

Även om vädret inte är det bästa kan det vara skönt att ta en tur med kameran. Härligt med stugan så inom räckhåll...Den saknar jag så här års.

Här skiner solen varje dag och man tror att det är det normala. Nästan så att det vore skönt med en dag med regn...

Vi har varit i botaniska trädgården och gått en guidad tur i ett skogsområde. Härligt med apor som kastade sig mellan takkronorna och ovanliga träd som man aldrig ens hört talas om tidigare. Ja det var en upplevelse.

Må så gott!

Krma Ninni

5 Cecilia Artista:

Du verkar ha haft det riktigt fint i stugan. Den sista bilden är såå fin!

6 Pialotta:

Underbara naturliga bilder från din dag, Gunvor.. gillar ditt sätt att fota.. helt naturligt.. så vackert:-)

Du kan se lite fler bilder från min dag om du vill här.. uppdaterade nyss;-)

7 Avsändare Margareta-Bildgatan:

En liknande slänt har vi också i stugan och där växer det en hel del av både lingon, blåbär och lite åkerbär.



Synd att vädret inte var det bästa men jag tycker att det är mysigt oavsett väder. Fint verkar ni ha där i stugan. jag blir alltid lite nyfiken att se mer när jag skymtar små smultronställen där det finns någon som njuter av tillvaron.



/Margareta G

8 Jah Hollis:

Det ser ut att vara ett fint ställe för lite avkoppling. Och så alla bären till det. :-)

9 strömma:

Vilken fin stuga och fint ställe där vid sjön.

Härligt med alla bären så nära inpå.



Tack för påhälsningen hos mig



strömma

Kommentera här: