Fototriss - Siffror

Ett sent bidrag från mej kommer här. Vi har kommit hem från stugan idag så jag har letat siffror nu i kväll.
 
Jag har suttit och rensat svamp, för jag har varit i skogen och plockat trattisar idag innan vi åkte hem. Är så himla glad att jag hittat  dessa fina gulliga svampar. Jag blev alldeles lycklig när jag hittade dom första för då vet man att det finns mera. Och det fanns det. Men nu är dom förvälld o klar, så nu ska jag trissa.
Här kommer mina siffror till trissen.
 
Mina första siffror sitter på gamla slantar
 
Det här är siffrorna på min väckarklocka
 
 
Här är mina sista siffror som finns på min gamla mobiltelefon.
Det var vad jag hade att bjuda på.
Vill ni se flera siffror så ska ni titta HÄR.
 
 

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Det var pengasiffror man inte sett på länge. :-)

2 Anneli - A'la Foto:

Klockren tolkning på temat! Den första är riktigt läcker och blir min favorit! :O)

Kommentera här: